Urodzinowy Haul

by 16:23 2 komentarze
Witam w pierwszym poście z kilku takich, które pojawią się na tym blogu.
Zbliżają się wielkimi krokami urodziny kociaków - Hiro (22 maj) & Eevee (29 maj), 
postanowiłyśmy więc sprezentować im mały prezencik na tę okazje.



D
rapak dla kota Phara -
zakup pierwszy i najlepszy. Nie jest za duży, ma jedynie 110 cm wysokości, a 60 cm długości. Niestety, tylko w kolorze beżowym, choć wolałabym jakiś ciemniejszy. Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, nowy koci sprzęt pasuje do starego drapaka. Koty od razu się nim zainteresowały, nawet kartony po dostawie nie są taką frajdą jak zawsze!


Karma sucha: Applaws - z kurczakiem i jagnięciną. Tę karmę zamówiłam na próbę, jeszcze nigdy żaden z moich kotów jej nie próbował. Skład jest bardzo ciekawy, zastanawia mnie czy maluchom także się spodoba. Jeżeli będzie im smakowało, to kto wie, może z Sanabelle przerzucimy się na Applaws.



Karma mokra: Catz Finefood - warianty smakowe: łosoś i drób, dziczyzna, jagnięcina i królik, śledź i krewetki, cielęcina, drób. Tu zaciekawiły mnie kolorowe puszeczki, tak więc marketing zadziałał. Mają dość dużą zawartość mięsa  > 60% . Czy kociaki będą wcinać, niebawem się okaże.


Karma sucha: Porta 21, Feline Finest Sensible - słyszałam o tej karmie wiele opinii, niektóre złe, inne dobre, teraz czas by przekonać się o jakości na własnej skórze. Do przejedzenia 2 kg, więc koty na pewno dadzą radę. Do całkowitego przerzucenia się na nią, mnie nie przekonuje, ale próbować zawsze można :)


Karma mokra: Catessy - 12 różnych smaków. Pierwszą próbę smaku mamy już za sobą, Eevee zjadła bardzo chętnie, Hiro ciut pomarudził, ale także zjadł. Zamówiłam pakiet, czyli około 3,6 kg mięska w sosie i galaretce. 


Karma mokra: Schesir -  miały być warzywka w bulione, a przyszedł tuńczyk z dynią i tuńczyk z marchewkami. No cóż, nie wiem czy to pomyłka, ale koty nie marudzą, gdyż ryby uwielbiają. 
I te małe urocze puszeczki <3


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Recenzje poszczególnych produktów już niebawem pojawią się na naszym blogu, 
zapraszam do zaglądania tutaj częściej :)

Jeżeli chcą państwo być na bieżąco z wszystkimi postami
zapraszam na naszą facebook'ową stronę - KLIK

Olka

Kocia Mama

Cześć, dziękuje, że odwiedziłeś mojego bloga. Zapraszam do obserwowania i komentowania postów. W komentarzach możecie zadawać pytania, na które, wedle możliwości, wam odpowiem :)

2 komentarze:

  1. Hej :) Jestem ciekawa tej suchej karmy " Applaws" oraz " Feline (...) ". Kociaki wcinają obie z takim samym apetytem? Szukam czegoś nowego i ciekawego dla swojej kotki... Jakie są Wasze opinie na temat tych suchych karm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie i jedna i druga sprawdzają się dobrze.
      Obydwie smakują naszym kotom, ale ze względu na skład skłaniam się bardziej w stronę Applaws.
      Niebawem pojawi się szersza relacja na ich temat, więc zapraszam do zaglądaniu tu częściej ;)

      Usuń